Media Center (Suomi)

AVATUN KAUDEN MUUTOKSET SALLITTU

Marraskuu ja joulukuu tarjoavat useita taloudellisia mahdollisuuksia kaikille postinkäsittelijöille.

Ensinnäkin liittovaltion terveysetujen avoin kausi tarjoaa postinkäsittelijöille mahdollisuuden tehdä tarvittavat muutokset sairausvakuutusturvaansa liittovaltion työntekijöiden terveydenhoito-ohjelman (FEHBP) kautta. Tämän avoimen kauden aikana työntekijät voivat tehdä minkä tahansa tai yhdistelmän seuraavista muutoksista sairausvakuutukseensa: ilmoittautua, ellei ole ilmoittautunut; peruuta ilmoittautuminen; vaihtaa suunnitelmasta toiseen tai vaihtoehdosta toiseen; ja muuttua Itsestä Itseksi ja Perheeksi tai Itsestä ja Perheestä Itseksi. Kaikki nämä avoimen kauden muutokset voidaan tehdä käyttämällä PostalEASE-ohjelmaa, johon pääsee verkossa osoitteessa https://liteblue.usps.gov tai soittamalla numeroon 1 877 477 327, vaihtoehto 1. FEHBP: n avoin kausi on suunniteltu 12. – 11. joulukuuta 2012 klo 17.00 Keski-aika.

Myös tällä hetkellä kaikkien postinkäsittelijöiden sekä kaikkien muiden liittovaltion ja postin työntekijöiden käytettävissä ovat hammas- ja näkövakuutusohjelmat, joita tarjotaan liittovaltion työntekijöiden hammas- ja näkövakuutusohjelman (FEDVIP) kautta. Nämä suunnitelmat ovat valinnaisia, ja kaikki palkkiot maksetaan työntekijältä ilman postipalvelun tukea. Kysymykset voidaan lähettää asiakaspalvelun edustajille numeroon 1-877-888-3337, tai löydät lisätietoja, mukaan lukien ilmoittautumistiedot, osoitteesta www.benefeds.com. FEDVIP Open Season -kausi alkaa 12. marraskuuta ja päättyy 10. joulukuuta.

Lisähammas- ja näkösuunnitelmia tukevat myös Mail Handlers Benefit Plan (MHBP) ja Coventry, ja postinkäsittelijät voivat käyttää niitä. jotka ovat NPMHU: n jäseniä, vaikka he eivät ilmoittaudu MHBP: n sponsoroimaan sairausvakuutukseen. Lisätietoja MHBP: n lisäsuunnitelmista on saatavana MHBP: n verkkosivuilla osoitteessa www.mhbp.com tai osoitteessa 1-800-254-0227.

Toinen, samanlainen mutta pidempi avoinna oleva kausi (12. marraskuuta 2012) 23. joulukuuta 2012 kello 17.00 (keski-aika)) sovelletaan postinkäsittelijöihin, jotka haluavat osallistua vuoden 2013 aikana yhteen tai molempiin joustaviin kulutustileihin. Finanssivalvontaviranomaiset antavat työntekijöille mahdollisuuden varata osa veroennakosta tietyntyyppisiin terveydenhoitokuluihin, jotka eivät ole taskussa ja riippuvaisina hoitokuluina ensi vuonna. FSA: t ovat erinomainen tilaisuus kaikille postinkäsittelijöille säästää rahaa terveydenhuoltoon ja huollettavana olevaan hoitoon, ja kaikkia jäseniä kehotetaan tutkimaan tätä ohjelmaa, jos oletat saavanne tukikelpoisia kuluja näillä alueilla.

Jos sinulla ei ole FSA: ta, ehkä tämä on vuosi, jonka haluat kokeilla. Aloita pienestä, jos haluat. Mutta voit sijoittaa jopa 2 500 dollaria terveydenhuollon FSA: han ja / tai enintään 5 000 dollaria perhettä kohti riippuvaisen hoidon FSA: ksi. FSA-ohjelman käyttäminen voi antaa sinulle merkittäviä verosäästöjä. Periaatteessa FSA antaa sinulle prosenttialennuksen (verokannastasi riippuen) kaikista taskussa olevista terveydenhuollon kustannuksista kuten henkselit, silmälasit, kuulolaitteet, omavastuuosuudet, omavastuuosuudet, lääkkeet (vuonna 2013, mukaan lukien vain reseptilääkkeet) ja tietyt muut kulut, joita sairausvakuutus ei kata. Sama pätee huollettavien hoitokuluihin, joihin voi sisältyä päivähoito hoito keskuksessa tai yksityiseltä hoitajalta, myöhäiset noutopalkkiot lastenhoidosta, lastentarhasta ja kesäleiriltä tai vanhusten vanhempien aikuisten päivähoidosta.

Rahamäärä, jonka annat FSA: lle On kuitenkin sinun tehtäväsi olla tietoinen siitä, että sinun on käytettävä kaikki FSA: n varat tai muuten menetät rahat sääntöjen mukaisesti d Sisäinen verovirasto. Muista myös, että sinulla on ylimääräistä aikaa kunkin vuoden 31. joulukuuta jälkeen (seuraavan vuoden 15. maaliskuuta asti) ennen kuin FSA: ssa käyttämättä jäänyt raha menetetään. Sinun tulisi myös olla tietoinen siitä, että jos olet ilmoittautunut ”korkean omavastuun terveydenhoitosuunnitelmaan”, säännöt ovat erilaiset. Sinun tulisi lukea esite huolellisesti, jos näin on, ja voit myös kysyä verohenkilöstöltäsi. ilmoittautuminen PostalEASE-palvelun kautta käymällä osoitteessa https://liteblue.usps.gov tai soittamalla numeroon 1-877-487-3273; kysymykset tulee osoittaa Finanssivalvonnan asiakaspalvelukeskukseen numeroon 1-800-842-2026. FSA: n avoin kausi kestää 12. marraskuuta 2012 – 23. joulukuuta 2012 kello 17.00 Keski-Euroopan aikaa.

Kolmanneksi kelvolliset työntekijät voivat käyttää vuosilomavaihtoehtoa saadakseen kertakorvauksen palkkansa. tammikuun alussa 2013 vastineeksi osasta vuosilomaa, joka muuten heille maksettaisiin vuoden 2013 lomavuoden alkaessa. Postinkäsittelijöiden vuosilomavaraston on oltava vuoden 2012 lopussa 440 tuntia voidakseen osallistua ovat käyttäneet alle 75 tuntia sairaslomaa vuoden 2012 lomavuoden aikana.Postinkäsittelijöiden, jotka täyttävät kelpoisuusvaatimukset ja haluavat käyttää tätä vaihtoehtoa vuotuisen lomavaihto-vaihtoehdon mukaisesti, on käytettävä PostalEASE-ohjelmaa vaaleissa viimeistään 15. joulukuuta 2012 kello 23.59 (keski-aika).